صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

خواب

کلا مشغولم این روزا..

جمعه میخواستیم بریم خونه مادر همسری نتوستیم..تماس گرفتیم که بعد از ظهر میریم ولی بازم نشد.

شنبه شب خونه برادر ِ ارشد همسری دعوت بودیم. دوست داشتم اون دورهمی رو، مثل شب یلدا بود.به یاد پدرجان هم بودیم، خدا رحمتشون کنه.

امتحانات میان ترم همسر شروع شده، هر شب برامون یلدایی شده.

دیشب خواب شیرینی دیدم. پسر یک ساله ای داشتم سوئی شرت لیمویی پوشیده بود، دخترک و بابایی خونه بودن و ما دوتایی رفتیم بیرون   خودمون که هنوز تصمیم قطعی نداریم..شاید برای داداشم باشه شایدم برادرشوهر.

دلم می خواد یه عالمه به ، خرمالو و انار بگیرم تا فصلشون تموم نشده. بی نهایت این سه تا رو دوست دارم. یعنی میوه های هر فصل رو بی نهایت دوست دارم.

پیشنهاد میکنم.. باران تویی .. گروه چار * تار . با یه ظرف انار دون شده.


نظرات 1 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 10:42

انشالله همیشه خوش باشین خانومی.
شایدم نی نی خودت بوده ها!!!
دخترک رو تنها نذارین دیگه . به خدا اگه من میتونستم پشت سرهم نی نی میاوردم .
حیف که تاحالا نشده .
منم عاشق این سه تا میوه ام . مخصوصا یه ظرف گنده انار دون کرده به گلپرو نمک فراوان.

ما هم دوست نداریم تنها باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.