صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

کباب بازی

جمعه همگی خونه مادرجان دعوت بودیم، و اربعین خونه برادر همسر.

جمعه نهار کباب خوردیم و شنبه کوفته تبریزی، خوشمزه بود. شله زرد هم درست کرده بودن.

این جمع هارو خیلی دوست دارم. چون امسال 30 آذر با 28 صفر مصادف شده، قرار شد هرهفته به نوبت خونه ی هم جمع بشیم و این خیلی خوبه. مادرجون هم گفتن دورهمی های خودتون رو برید هفته اول بیان خونه ما و بعدش نوبتی.

عجیب دلم میخواد یه کرسی میداشتم.

دخترک شیطون روز جمعه به عموجان گفتن که من یه بازی کباب بازی و یه چیز دیگه داشتم که گم شده، میشه پیداش کنین؟

عمو هم گفت باشه عزیزم بعد نهار باهم پیداش می کنیم.

نهار خوردیم و سفره رو جمع نکرده بودیم که دخترک درگوشی به من میگه مامان، عمو گفت بعد نهار پیداش می کنیم ولی الان هیچی نمیگه! منم که دوست نداشتم اون گربه دوباره نصب بشه! گفتم عمو حتما کار داره باشه بعدا.

دستشون درد نکنه، فقط همون کباب بازی رو پیدا کردن. منم بعضی گرافیک ها رو دوست دارم و تو این مدل بازی ها با دخترک همراه میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 11:17

چقدر دلم کباب می خواد :)

منم

فافا پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 10:43

آخیییییییییییی طفلک فک کرده گربه گم شده ؟
منم خیلی دلم کرسی میخواد ولی خودمونم به زور توی خونمون جا میشیم!
دور همی ها خیلی خوبه انشالله جمعتون همیشه جمع باشه و بزرگترای جمع سایه شون مستدام.

آره گربه هم پیدا نشد!
ممنونم فافا ی مهربون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.