صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

تعطیلات و تفریح ادامه دارد!

چه زود دلم تنگ شد.. برای نوروز برای بوی عید، شلوغی خیابون، سبزه، ماهی، سیر، سیب، سنجد.

دیروز که هفت سین رو جمع کردم خیلی دلم تنگ شد..چه زود گذشت، دلم می خواست بشینم پای هفت سین..

سکه ها رو طبق عادت هر سال دخترک برداشت و گذاشت تو کشوی میز خودش.

دید و بازدید ها همچنان ادامه داره، مهمونی های اقوام و دوستان.

گاهی اوقات اداره یه جوی داره که انگار نه انگار دوهفته پیش عید بوده، من که مثل دوران مدرسه تا آخر فروردین تو حالت اسلیپ و تفریح و مهمونی ام!

پ.ن: فصل بهار و گوجه سبز و باقالی و نخود سبز!


نظرات 1 + ارسال نظر
فافا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 10:36

اتفاقا من برعکس از عید فراری ام ...
به خدا خیلی اذیت شدم .
خوب شد که تموم شد.
روزت مبارک مامان بتی عزیزم.
یادت نره برای مادران مادر نشده هم دعا کنی.
خیلی دوستت دارم .

ممنونم فافای مهربونم.
منم دوستت دارم گل بانو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.