صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

تاخیر

سفر کربلا به تاخیر افتاد .. چون در تعطیلات نتونستیم رزرو را انجام بدیم. بعد از تعطیلات هم مشکل مرخصی و مدرسه بچه ها.

انشاالله اردیبهشت و خرداد با گروه های بعدی.

از کارهای خونه فقط ریزه کاری های خیلی وقت گیر مونده که باشه واسه وقتی که خیلی حوصله دارم .

دلم می خواد قالیچه اتاق خواب و آشپزخانه رو عوض کنم همش پرز و خرده ریز میچسبه بهشون و سخت جارو میشن.

خرید عید دخترک هنوز تموم نشده..لباس خواب و لباس راحتی که توی مهمانی ها هم بشه استفاده کردم هنوز پیدا نکردم.

کیف و کفش دخترک رو خریدیم ولی برای خودم هنوز نه!

خرید توی این شلوغی ها برام سخته ترجیح میدم بعضی خریدها رو به بعد عید موکول کنم. این روزها فقط دوست دارم برای خونه خرید کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
فافا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:08

انشالله خیری توی این تاخیر باشه عزیزم.
مطمئن باش دعوت شدی.
خریدها مگه تموم میشه . فقط پولا تموم میشه هیچی هم نخریدیم !

انشالله خیر ِ

دست نوشته های عاشق یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 13:21 http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.