صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

جایزه

خب ما این بار با خوش قولی مسئولین مواجه شدیم و دیروز جایزه همسر رو دریافت کردیم. بسی خوشحالیم که یکی از جوایز فروشگاه نصیب همسر و برادرش شد..یعنی افرادی که خونه و ماشین برنده میشن واقعا چه حسی دارن!!!!

البته الان کوچکی یا بزرگی این جایزه ملاک نیست..این جایزه برای همسر و برادرش یعنی انـگـــــــــــــیــــــــــــــزه و شروع یک تغییر بزرگ. انشاالله موفقیت های بیشتر و بزرگ تر نصیبشون بشه.

خدارو صـــد هــــــــزار مرتبه شکــــــــــر

سفره ی سه نفره

یکی از قوانین خانه ی شاد و خانواده ی خوشبخت اینه که همه اعضای خانواده دور هم کنار یک سفره باشن.. ولی شاغل بودن فرصت ظهر رو از خانواده می گیره! ما از همون فرصت صبحانه و شام استفاده می کنیم.. و البته خدا رو بابت این نعمت ها شکر می کنیم.

امروز با نیم ساعت زودتر بیدار شدن تونستیم صبحانه رو دور هم نوش جان کنیم.. همسر جان زحمت نان سنگک داغ رو کشیدن و همچنین حلوا شکری و دم کردن چای..

بفرمایید صبحانه..


باز هم بی برنامگی، باز هم خسارت ...

دیروز داشتم کار میکردم که چشمم افتاد به تولبار خ-ب-ر  ف-ا-ر-س-ی که رو مرورگر نصبه که نوشته شد  

خبر فوری: هواپیمای مسافربری سقوط کرد...

رفتم به صفحه مورد نظرو جریانو خوندم البته تا ظهر بود که کامل از جزئیاتش باخبر شدم و این که باز هم بی برنامگی یه خسارت دیگه به بار گذاشت و باز هم طبق معمول مردم عادی که هیچ نقش و گناهی ندارن آسیب دیدن.

هواپیمایی که بایستی 35 مسافر داشته باشه 39 کشته داده! خیلی تعجب برانگیزه . . .


برای همشون طلب آمرزش کنیم و برای بازمانده ها آرزوی صبر.

ثمره تلاش

از فروشگاه نرم افزار تماس گرفتند..

در جشنواره جام جهانی فروشگاه، نرم افزار شرکت مقام سوم را کسب کرده است. خدا رو صد هزار مرتبه شکر

همسرجان این موفقیت بزرگ رو به شما و آقای داداش تبریک میگم. از خدا بی نهایت ممنونم. انشاالله موفقیت های بزرگ تر و بیشترتون رو جشن بگیریم.

بفرمایید شیرینی موفقیت..

پ.ن: فعلا رژیم و محاسبه کالری ممنوع! براحتی روزی 4 عدد میتونم بخورم


خوشحالم

خوشحالی یعنی اینکه وقتی تو اداره سرگرم کارهای روزمره هستی.. یک اس ام اس از همسر میرسه که خداروشکر کارها طبق برنامه پیش میره و قسمت مهمی از کد نرم افزار نوشته شده.

خوشحالی یعنی یه دخترک شاد و شیطون که هر روز کلی حرف جدید و یه عالمه انرژی مثبت بهمون هدیه میده.


کاکتوس مینیاتوری خریدم..گلدونها رو خیلی دوست دارم..یعنی اول از گلدونها خوشم اومد و قصد خرید کردم!