صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

سیــــــب

خدارو بابت همه نعمت های رنگارنگش شکر می کنم. فصل میوه های رنگارنگ هم داره میاد و همچنین سیب که من خیلی دوست دارم. ناگفته نماند که عاشق سیب های سبز و ترش پاییزم.

من چند روزی میشه تره بار نرفتم و از وجود سیب بی خبر بودم. دیشب خونه مادر شوهر با دیدن سیب خیلی ذوق کردم، مادر شوهر هم که میدونن من سیب دوست دارم، اینها رو به من دادن


پ.ن: دیشب تا میخواستیم از مهمانی برگردیم فوتبال شروع شد و دو نیمه را همونجا تماشا کردیم.خدا رو شکر که نباختیم. صبح هم ساعت 8 آقای همسر امتحان داشته و ما یکم خواب موندیم.


مهمان

مهمون اومد برامون..مهمون های تقریبا ناخوانده. البته همه اطلاع داشتند ولی من و همسر دیرتر از همه مطلع شدیم، فقط 4ساعت قبل از رسیدن مهمان ها.خاله ی همسر بهمراه دختر، داماد و نوه.

هر وقت که مهمون میاد من شدیدا دستپاچه میشم.مرتب کردن و سروسامون دادن آشپزخونه، اتاق خواب، اتاق فاطمه برای مهمان و گردگیری و خرید و خرده کاری های دیگه برای من کار راحتی نیست، اصـــلا کار راحـــــتـــی نیســــــت!

همیشه دچار سردرگمی میشم و دقیقه ها باید بشینم و فکر کنم. همیشه هم همسر باهام صحبت می کنه و خودش برای شروع یه گوشه ی کارو می گیره. هرچند که خاله خانم بسیـــــار مهربان هستند و همیشه تو کارهای خونه کمک میکنن. خاله خانم برای بدرقه ی مادرهمسر آمدن و بیشتر آنجا میمونن ولی خب ما هم باید میزبان خوبی باشیم.

دیروز با وجود اینکه فهمیدیم باید خونه رو مرتب کنیم ولی ما هم برای استقبال رفتیم خونه مادرهمسر و تا شب همونجا موندیم. خاله گفتن تا زمان بدرقه مادر پیششون میمونن. از امروز عصر که میرم خونه باید یه جای خونه رو مرتب کنم.

پ.ن.1 : دخترکم خواهش می کنم تو مرتب کردن اتاقت به مامانی کمک کن

یا اباصالح


بخوان دعای فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عـافــیــت بـطـلـــب که روزگار بســـی فتنه زیر ســـر دارد

بخوان دعای فرج را کـه یـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ی غیبت به ما نظـر دارد

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبـــر دارد




میلاد یگانه منجی عالم بشریت، قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم ،

امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر تمامی عاشقان و منتظران آن امام عزیز تبریک و تهنیت باد.

مهمانی با تزئین دخترک

دیروز بعد از مدت ها آستین خلاقیت را بالا زدیم تا برای مهمانی شب با ژله های متفاوت سفره رو زنگین کنیم. با یه سرچ تصمیم گرفتم راحت ترین ها یعنی ژله طالبی و ژله رولی!! آماده کنم. حالا همینجوری هم دم دست آدم شلوغ میشه، اونوقت من با یه وروجک میخواستم همه این کارا رو انجام بدم و لحظه به لحظه هم توضیح بدم که الان باید این کارو انجام بدم تا دخترک ما هم یاد بگیره. قبل از اینکه به درد فک دچار بشم دخترک مهربونمو راضی کردم که سالاد رو تزئین کنه تا منم به کارای دیگه برسم.

این ( سالاد ) رو دخترکم به تنهایی تزئین کرده و نزاشت حتی من دست بزنم.یعنی همچین دختر هنرمندی داریم ما

اینم ( ژله ها )  ولی نمیدونم چرا ژله رولی اونطوری که می خواستم نشد.فکر کنم کف بستنی موندگار نشد.منم به طرز ماهرانه ژله رولی هارو بین ژله طالبی گذاشتم تا باز نشه


روز جوان مبارک

پیامبر اکرم-ص:
خداوند جوانی را که جوانی خویش را در راه اطاعت خدای تعالی بگذراند، دوست دارد.
.
.
*میلاد سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد*



پ.ن.1: همسرم روزت مبارک.
پ.ن.2: شیطنت های دخترک بیش از اندازه شده. دیروز داشتیم با هم آشپزی می کردیم و عسل خانوم فقط مواد اولیه رو از از یخچال به من می داد.بهش گفتم دوتا تخم مرغ به من بده ( من کنار اجاق گاز بودم..فقط صدا میشنیدم ) در یخچال باز شد و.. تق..تق..یهو برگشتم..با نگرانی و ترس گفت مامان به خدا خودش افتاد تقصیر من نبود..بدو بدو رفت تو اتاق. من همینطور هاج و واج مونده بودم..ناگفته نماند که خیلی خندم گرفته بود انقدرم قشنگ تخم مرغ ها رو زمین پهن شده بودن اگه امکانش بود حتما تو همون حالت نیمرو می کردم.