صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

سورپرایز تولد..

اینکه بعد دوهفته چجوری باید نوشت رو نمیدونم ولی من خیلی خوشحالم و این مدت خیلی خوش گذشت خدا رو شکر.

سورپرایز تولد هم داشتیم..

شنبه 20 دی تولدم بود. خودم برنامه داشتم بعد از ظهر که رسیدم خونه یه کیک ساده درست کنم. آرد و روغن و شیر رو آماده کردم.. در یخچال و باز کردم که تخم مرغ بردارم دیدیم یه جعبه خوشگل توی یخچاله..از نظر من هر جعبه محتوی شیرینی و کیک خوشگل است. دیگه تصور کنید که من چه شکلی شدم

خیلی زود جعبه رو آوردم بیرون و محو کیک تولدم شدم.. خیلی دلم میخواست یه دونه از اون گلهای کاکائویی رو بردارم ولی ترکیبش بهم میخورد.صبر کردن تا شب کار سختی بودن. اگر فکر کردین کیک رو دست نخورده گذاشتم کاملا اشتباه کردین چون دور تا دور کیک رو به طور نا محسوس انگشت کشیدم


بســـــــیــــــــــــــار بـــــســـــــــــــیــــــــــــــار ممنونم همسر و دخترک عزیزم. 

خدا جون هم بسیار سورپرایزمون کرد با برف و بارون


نظرات 1 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 10:53

مباکه مباکه عزیزم.
به سلامتی.
انشالله 120 سال با دخترک نازتو همسر مهربونت در کنار هم خوش باشین.
عجب سورپرایز عالی ای.
منم عادت انگشت نگاری روی کیک یا حومه کیک رو داشته و دارم و خواهم داشت !
اصلا مزه اش به همون انگولک کاری هاست !

ممنونم عزیزم.
بعله همینطوره، مزه اش به انگشت نگاری ست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.