صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

حس خوبی دارم

وقتی حال آدم خوب ترانه های قدیمی و خاطره انگیز خیلی بیشتر میچسبه..امروز با این ترانه حس خوبی دارم


حس خوبی دارم به تو که نزدیکی

میشه دستاتو گرفت توی این تاریکی

میشه تا اخر عمر با خیالت سر کرد

میشه عاشق موند و عشق رو باور کرد

تا تو هستی  جز تو همه چی ممنوعست

عشق دل کنده از این کوچه باغ بن بست

من توی اغوشت گرم بودم یا سرد

کاش شب میفهمید روز باور میکرد

بغض یه دنیا رو از دلم کم کردی

من فقط من بودم منو ادم کردی

عشق بی حادثه نیست من خیانت کردم

اگه یارم باشی زود برمیگردم

ای خدایی که برام تو شبا فانوسی

هول میشم وقتی تو منو می بوسی

 

 شاعر:فرزاد حسنی

کاری از :احسان خواجه امیری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.