صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

نمای صندوقچه مون

بسلامتی بعد از چند بار تست نمای صندوقچه مون و صد البته صندوقچه دخترکم رو عوض کردم.. باشد که مورد پسند مهمانان هم واقع شود.


پ.ن: قالب قبلی رو دوست داشتم ولی نامنظم بود و پیوندها رو پایین نشون می داد. به احتمال زیاد عکس بالا هم تغییر می کند!

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 14:19

سلام اگه امکانش هست رمز رو به منم بدید.

حتما دوستم..الان رمزو برات میذارم تا وروجک مارو ببینی.

فافا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 10:12 http://f-h-s-a.blogsky.com

سلام خیلیییی خوشگله قالب نو مبارک.اسم قشنگی هم برای وبلاگت گذاشتی . من که خیلی خوشم اومد .

سلام فافا جون. ممنونم عزیزم لطف داری

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 22:21 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام و مرسی به خونه من اومدین
دخترتون چند سالشه؟

سلام دوستم. خواهش می کنم.
فاطمه جانم 3 سالشه عکسش رو توپست برای دخترکم گذاشتم آخه حتی وقتی عموهاش موهاشو میبینن گریه میکنه

محبوبه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:00

سلام قالب نو مبارک.
من خیلی وقته درگیر عوض کردن قالب وبم هستم ولی حوصله اش رو ندارم.
این قالب خیلی خوبه هم رنگش هم طرحش

سلام دوست مهربون. ممنونم خداروشکر که اولین مهمونمون قالب رو پسندید. شما هم عوض کن قالب های جدید و رنگارنگ زیادی هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.