صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

مهمانی با تزئین دخترک

دیروز بعد از مدت ها آستین خلاقیت را بالا زدیم تا برای مهمانی شب با ژله های متفاوت سفره رو زنگین کنیم. با یه سرچ تصمیم گرفتم راحت ترین ها یعنی ژله طالبی و ژله رولی!! آماده کنم. حالا همینجوری هم دم دست آدم شلوغ میشه، اونوقت من با یه وروجک میخواستم همه این کارا رو انجام بدم و لحظه به لحظه هم توضیح بدم که الان باید این کارو انجام بدم تا دخترک ما هم یاد بگیره. قبل از اینکه به درد فک دچار بشم دخترک مهربونمو راضی کردم که سالاد رو تزئین کنه تا منم به کارای دیگه برسم.

این ( سالاد ) رو دخترکم به تنهایی تزئین کرده و نزاشت حتی من دست بزنم.یعنی همچین دختر هنرمندی داریم ما

اینم ( ژله ها )  ولی نمیدونم چرا ژله رولی اونطوری که می خواستم نشد.فکر کنم کف بستنی موندگار نشد.منم به طرز ماهرانه ژله رولی هارو بین ژله طالبی گذاشتم تا باز نشه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.