صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

سوغاتی

بسلامتی زائران از کربلا تشریف آوردن..

به پیشنهاد همسر سه شاخه گل گرفتیم تا نوه های خردسال تقدیم کنند به زائران.

دخترک به مادر، دختر برادرشوهر به جاری و پسر خواهر شوهر به دایی اش.

خدا رو شکر مادر که تعریف می کنن راحت بودن و مشکل خاصی نبوده. وامــــــــا سوغاتی هــــا

مادر زحمت کشیدن برای نوه های دختر عروسک حباب ساز آوردن و برای نوه ی پسر موتور آوردن. یعنی من عاشق سوغاتی بچه ها شدم..هم بخاطر شوق و ذوق بچه ها و هم بخاطر اون عروسک و موتور. به شوخی به مادر گفتم میشه یه موتور هم به ما بدین نگه داریم..بعدا لازم میشه

بنده هم خیلی بخاطر سوغاتی هام خوشحال شدم. یک چادر رنگی، پارچه بلوز و دامن و یک روسری دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن برای مامانم هم یک چادر رنگی و روسری آوردن و همچنین جانماز و تسبیح و مهر کربلا.

برای همسر هم دو عدد تیشرت و یک پیراهن. فکر کنم سوغاتی ها از همه بیشتر شد.

و امــــــــا خانم جاری برای همه مهر و تسبیح آوردن. گفتن به این علت که دفعه اول نبوده که مشرف شدن خیلی ریز نشدن برای سوغاتی دادن. به هر حال جاری ست دیگــــــــر.. بگذریم ولی من الان هنوزم فکرم پیش اون موتور مونده! باید بریم خونه خواهر شوهر تا من موتور بازی کنم! البته هر روز با دخترک کلی حباب پخش می کنیم تو خونه ولــــــــی برعکس همه بچه ها این دختر ما خیلی پاستوریزه تشریف داره، خیلی زود میگه مامان عروسکمو بذار تو کمد خراب نشه!!! والا زمان ما کمد اسباب بازی ها در اختیار دختر همسایه و بچه های فامیل بود.



نظرات 1 + ارسال نظر
فافا یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 10:31

چشمتون روشن بتی جون. موتور رو خوب اومدی
دست همگی هم درد نکنه برای سوغاتی هاشون و مبارک شما هم باشه .
اتفاقا من عاشق بچه هایی هستم که مراقب وسایلشون میشن . قدر دخملی رو بدون .

ممنونم چشم و دلت روشن عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.