صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

گردش

آخر هفته ی خوبی رو پشت سر گذاشتیم خدا رو شکر.. مکان خاصی توی فکرمون نبود فقط رفتیم بیرون..پارک، هایپرمارکت، بازی های طبقه بالا و کلی خرید!!!

فصل مدارس و فرمایشات دخترک شروع شد..کیف، دفتر، مداد رنگی و کلیه لوازم تحریر را جدید و نو میخواد! از هر دری صحبت کردم فایده نداشت! گاهی اوقات دلم نمی خواد تسلیم خواسته هاش بشم ولی خب نمیشه! اخم ناک که میشه نمی تونم مقاومت کنم! تو هر تصمیمی درگیر این دوراهی هستم

روز های آخر شهریور همه چیز یجور دیگست..همیشه خاطرات برام مرور میشه..هفته پیش از جلوی لوازم تحریر رد میشدم کتابهای دبیرستانی آورده بودن، چند دقیقه صبر کردم و کتابها رو نگاه کردم.. ولی اعتراف می کنم که دلم برای دوران دبستان بیشتر تنگ شده. به خاطر دل خودم و دخترک باید یه سری به لوازم تحریری بزنیم.

اینم چهره ی اخم ناک دخترک شیطون


نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 15:23

خدا حفظش کنه .. چقدر دوست داشتنی و شیرینه دخترت ..

ممنونم عزیزم. انشالله خدا یه دختر ناز و شیرین نصیب شما کنه

فافا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:19

سلام بتی جونم . دخملی ماشالله چه ناز شده.دل منم دوران کودکیمو می خواد بد جور...

سلام عزیزم.ممنونم
منم..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.