صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

روزهای کسالت بار

یک هفته بشدت مریض بودم..سرماخوردم.. بارون پاییز رو دوست دارم ولی خب تکلیفم با لباس پوشیدن معلوم نبود..یا سردم میشه یا گرمم میشه..همین شد که خیلی سخت سرما خوردم. دخترم رو هم صبح ها پیش مامان میذاشتم تا مواظبش باشه و خدایی نکرده سرما نخوره..این ماه پر ویروس مهد برای دخترکم ممنوع میشه!

سیب پاییزی رو خیلی دوست دارم..مخصوصا سیب سبز و ترش..ولی معمولا این مدل سیب ها سفت هستن و من معده درد می گیرم. از سیب خوردن که اصلا نمیتونم بگذرم! معده درد هم می گذره..

حالا که من خوب شدم و حالم روبراه شده همسرجان سرما خورده. تاکید بر لباس گرم و مناسب هم داریم ولی همه کلاسها بعد از ظهر تشکیل میشه و هوا سردتر میشه.

از اونجایی هم که کلا آقایون کمتر ملاحظه و مراعات سرماخوردگی رو می کنن باید دخترم رو بیشتر قرنطینه کنیم خونه مامان بزرگ.

پ.ن: ماه آینده نوبت چکاپ داریم. هر روزی که به نوبت نزدیک تر میشم یه فکر جدید برای پیچوندن میاد تو ذهنم، اصلا حوصله ندارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فافا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:09

عزیزم سلام . اتفاقا امروز دیگه گفتم بیام و ببینم چرا نمی نویسی که دیدیم نوشتی. انشالله هم خودت هم همسری و هم دخملی همیشه سالم باشین منم تادکتر نرفتم وسفکسیم نخوردم خوب نشدم . الان فصل خوبیه برای سرماخوردگی .
یه سوال :چکاپ برای امر خیره انشالله ؟؟؟؟؟؟ فضولی نمی کنم ها ولی دلم یه کم شور زد ...

سلام فافا ی مهربون. ممنونم شماهم سلامت باشی.
خیر ِ انشاالله ولی نه تا اون حد.فقط چکاپ سالیانه ست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.