صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

فرصت

فرصت کافی ندارم..برای فکر کردن، برای کار کردن، برای کمک به همسر، برای سوال های جورواجور دخترک، برای خودم، برای خانه و حتی آشپزخانه!

دیروز کف آشپزخانه پای سینک کاملا خیس شده بود. کل کابینت رو خالی کردم ، کف کابینت رو آب گرفته بود، مواد شوینده و سبد و آبکش.. قوطی تاید تا نصف خیس خورده! تو همچین وضعی دخترک با دیدن تاید میفرمایند که آخ جون حباب بازی کنیم!

مثلا شیر رو تعمیر! سرهم بندی کردیم که بهتر بشه و یه ظرف هم گذاشتم زیرش، تا آخر شب که چک کردم خبری نبود.

برای پنجشنبه مهمان دعوت کرده بودم..دیروز اعلام کردن که پنجشنبه این هفته روز کاری محسوب میشه، این برای من یعنی قوز بالای قوز!


نظرات 1 + ارسال نظر
فافا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 11:24

منم خیل ان طوری میشم خیلی وقتا اصلا سردر گم میشم و وقت کم میارم و خسته میشم . ذکر بگو عزیزم تسبیحات حضرت زهرا رو بگو معجزه میکنه .
موفق باشی.

ممنونم از پیشنهاد پر از آرامشت..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.