صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

ورزش

هوای پاییزی رو خیلی دوست دارم، ورزش تو این هوا هم خیلی دوست دارم..حتی اگر یه ربع پیاده روی باشه و هوا خیلی سرد باشه.نـــــــفـــــــــس عــــــمـــــــــیـــــــــق خیلی می چسبه..نم نم بارون هم که باشه عالی میشه.

هر بار که قدم می زنم و نم نم بارون هم هست..تصویر و خاطرات اولین خونه مشترکمون میاد جلوی چشمام.. چقدر اون روزها شاد بودیم و بی دغدغه..دقیقا همون حس میاد توی وجودم..حس اولین ها..حس تازه بودن ها..حس نو بودن ها.. اون موقع ها از هر روز هوای بارونی لذت میبردم..وقتی پنجره رو باز می کردم و هوای تازه می اومد تو خونمون..وقتی با هر ناراحتی و خوشحالی از پنجره به پارک پشت خونه و فضای سبز کوچکش خیره می شدم.. خدا رو شکر که ناب ترین حس هم توی همون خونه تجربه کردیم..حس ناب مادر شدن..

پ.ن: دلم می خواد باشگاه ثبت نام کنم ولی هم مسیرش دوره و هم وقت زیادی می گیره. مثل بچگی های خودم که با مامانم می رفتم، باید دخترک هم ببرم تا بشینه گوشه سالن و منو تماشا کنه!

پ.ن: اگر برم، بعدباشگاه اون نـــفــــس عــــمـــیـــــق عملی میشه

نظرات 1 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 10:54

اتفاقا فک خوبیه کمه دختری رو همبا خودت ببری.
هم یاد میگیره هم خودش از ورزش خوشش میاد .
مامان من الان با دختر خواهرم الینا که سه سالشه میره. الینا تا میاد خونه تمام حرکاتشون رو انجام میده وما کلی می خندیم بهش.
نفس عمیق واقعا دوای خیلی از دردهاست مخصوصا دل شوره .
انشالله خوش بگذره.

هیچی پس ببرمش برای همه اجرا میکنه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.