صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

صندوقچه صورتی خانوم کوچولو

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

بدجنس می شوم!

من چی بگم به افرادی که نرم افزار گربه سخنگو رو طراحی کردن! ظاهر قشنگی هم که نداره فقط رو اعصاب من را میره!

برعکس من دخترک خیلی از این گربه خوشش میاد مگر اینکه با بحث و جریمه گوشی و تبلت رو برداریم.. دخترک تند تند حرف میزنه تا گربه تکرار کنه..هرچی هم میگیم دیگه کافیه، یه بازی جدید نصب کنیم، همش میشه بهونه گیری و گریه! اصلا دخترک این روزها خیلی بهونه گیر شده..هرچیزی که باب میلش نباشه حالت گریه میگیره..اونم گریه الکی و مصلحتی!!

چند روز پیش وقتی با مامانم تلفنی صحبت می کردم گوشی رو می گرفت روبروی من، گربه هم تکرار می کرد و دخترک از ته دل می خندید  

دخترک

من

مامانم

همین الان بطور جدی تصمیم گرفتم که اون گربه حذف بشه..بهانه گیری ها هم تموم میشه..آقای همسر هم امروز تا ساعت 8 کلاس دارن..پس من وقت کافی برای این عمل خبیثانه دارم و بابایی هم نیستن که نازکشی کنن!

پ.ن: وااای من چقدر بدجنس و عصبانی ام امروز!

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 14:05 http://almaa.blogsky.com

اون گربهه صداش خیلی رو اعصابه
ولی بچه ها خیلی دوست دارن

همینطوره.

فافا چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 11:36

عاقا منم از اون گربه خیلی خوشم میاد.
خیلی باحاله .
البته در تربیت فرزند هیچ دخالتی ندارم . خوب کاری میکنی.
ولی خداییش خیلی بامزه است ها .
چه کار باحالی کرده دخترک. مکالمات مامانی رو با صدای گربه برای مادر بزرگ پخش کردن خیلی بامزه است ها .
قربون دخترک نمکی ات بشم

آره بامزه بود ولی پاکش کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.